martes, 27 de noviembre de 2018

Time to write

Today I am writing a lot because last week I couldn't but I also have read all your comments!! Thank you soooo much!! It meas a lot to me!! I miss you!!

Un pouquiño de galego tamén vai ser necesario que fai moito que non o falo!
Primeiro: Graciñas a todos polos vosos comentarios!! Deseando vervos!! Mañá intentarei mandarvos un vídeo dende o cole ainda que no se pode ás veces!!
Espero que esteades a traballar moito, como xa sabedes teño xa ganiñas de volver e comprobar o ben que ledes, sumades, restades, debuxades... e o mais importante o súper ben que vos portades. Teño que subir a miña presentación aquí en Featherston cosa que me presento e falo de vos, moitos dos menos e nenas me preguntan cómo vos chamades e están caladiños escoitando os vosos nomes! Hai dous nenos de Toledo e failles ilusión falar conmigo xa que somos os únicos que sabemos falar español en todo o cole!Imaxinadevos canto tiveron que esforzarse por entender todiño en inglés ou francés. O mais complicado aquí é o dichoso autobús que funciona regulan e hai que esperar na parada con este tempiño que teñen!! Jijiji a parte do fácil que é confundirse de rúa porque se fai pronto de noite e todas as casiñas son moi parecidas. Teño moitisima sorte cosa miña familia (my hosts) son súper acolledoras, Luz and Nida procedentes de Filipinas. Xa vos contei e contarei pero o que mais me está a gustar deste país é o ben que acolle a todo o que aquí ben!! Temos que aprender deles!!

Alégrame saber que Dario xa está estupendo, que Leo me escriba tanto, tamén Eva coa súa mamá e Izan e que Nico descubrise o blog en familia!!
Creo que non me sequecin de ningún comentarista!
A parte quería felicitar a Claudia que ainda que xa pasaron moitos días esquecin felicítala! E non me acordo se hai mais aniversarios custo agora pero creo que non.
Moitas grazas profe Mónica por ler a blogue cos pequerrechos!!

Espero que vos guste!!

Unha gran aperta da profe Ana ou Miss Jacob como me chaman aquí.


Vou intentar subir a miña presentación.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Thanks for all of your lovely commets

Presentaciones padlet