lunes, 23 de septiembre de 2019

Parabéns ás primeiras “cumpleañeras”deste curso

Tanto Nieves como Candela xa cumplieron un aniño mais o noso carón e ainda por riba nos fixeron un agasallo. Moitas grazas compañeiras

sábado, 21 de septiembre de 2019

Benvidos a Primeiro

Ola a todas e todos!!
Aquí estamos un aniño máis cun novo curso e nova clase!!
De momento estamos ainda aterrizando e asentando as normas para levarnos moi ben e traballar con alegría e harmonía.
Pasiño a pasiño.

miércoles, 26 de junio de 2019

Graciñas

Muchas, muchísimas gracias por todo. Fue un placer compartir con vosotros estos dos años.
Me da pena dejar a mis chiquitines, pero lo cierto es que siempre estaré por aquí cerca.
Unos detalles tan bonitos los vuestros que siempre llevaré conmigo.





Presentaciones padlet